Saturday, September 15, 2018

متن صبح بخیر زیبا و پر انرژی برای همسر

گلچین جدیدترین متن صبح بخیر زیبا و پر انرژی برای همسر

صبح بخیر زیبا ، همراه با جملات پر انرژی صبح بخیر عاشقانه جملات پر انرژی صبح بخیر رسمی و جملات پر انرژی صبحگاهی  و انواع مجموعه جملات و اس ام اس های صبح بخیر را برای شما عزیزان در این پست از سایت روزگار قرار میدهیم  
 
صبح بخیر زیبا، صبح بخیر عاشقانه
 
یکی بیاید به دُنیا بفهماند ؛
زنگ ساعت ها ،
جایِ صُبح بخیر با صدایِ یار را
پُر نمیکند که نمیکند ..
 
“صبح”
هجوم چشمهاے توست
وقتی ناگهان در من شعرے
می شوےبه وسعت طلوع
آفتاب زندگی”صبح” را
دوست دارم
وقتی سرآغازش تو باشی
“صبحتـ قشنگـ عشقم”
 
صبح بخیر زیبا، صبح بخیر عاشقانه
 
موزیکِ بی کلامِ من !
صبح ها رو به رویم بنشین ؛
حرفی هم که نزنی
“چشم” هایت شنیدنیست …
 
صبح زیبایت بخیر
ای ماهروی شعر من
باز در این قافیه
با بوسه پیدایت شده
 
صبحی ڪہ
با عشـق بہ یڪدیگر و
امیـد آغاز شود
یڪ صبحِ بهشتی ست
بگو و
دوستم داشتہ باش و
باور ڪن
مڹ با قلبم دوستت دارم
صبح بخیر عاشقانه , صبح بخیر همسرم 
صبح را با نفسِ گرمِ
” تو ” آغـاز کنـم
این همانے‌ست که
از کلِّ جهان مےخواهم !
 
صبح بخیر زیبا، صبح بخیر عاشقانه
 
هر صبح
زعشق تو ! این عقل ، شود شیدا
 
صبح با تو با نگاهت دیدنی ست
چشم های نافذت بوسیدنی ست
چشم واڪن گوشہ لبخندی بزن
“عشــق” را با روز پیــوندی بزن
ای همہ امیـدِ من صبحت بخیر
عشقِ من
خورشیدِ من صُبحت بخیر
 
هر طلوعی تولدی دوباره است
و هر تولدی شروعی دوباره!
صبحتون بخیر
لبتون خندون
دلتون بی غم
زندگیتون پر از عشق و امید
 
صبح بخیر زیبا، صبح بخیر عاشقانه
 
لبخند خدا یعنی همین باز شدن پلک های هر روزت…
دوباره امروز متولد شدی “آدم”
پس خجسته باد هر روزت…
( صبحتون بخیر دوستان)
 
صبح به خیر گفتن
سلاااااااام دوستان
سلاااااااام زندگی
عجب صبحی است امروز
زیباترین صبح خدا در حال آغاز است
سلااااااام ای شاهکار خلقت
 
متن صبح بخیر گفتن
ﭼـﺸـﻤـﻬـﺎ ﺭﺍ بستم …
و باز،باز کردم
این صبح ﺟـﻮﺭ ﺩﯾـﮕـﺮ ﺩﯾـﺪﻡ …
ﺑـﺎﺯ ﻫـﻢ ﻓـﺮﻗـﯽ ﻧـﺪﺍﺷـﺖ …
ﺗـــــﻮ ﻫـﻤـﺎﻥ عزیز،عزیزی
سلام عزیزم.صبحت بخیر
 
صبح بخیر زیبا، صبح بخیر عاشقانه
 
“صبح”
یعنی بوی گل مریم
که سراسر شب را پر کرده بود
و حالا با نوازش حس بویایی ات
بیدارت می کند…
“صبح”
یعنی آغاز؛
آغاز یک عبور
ودریچه یک”سلام” …
گوش کن! …
در نبض کودکانه ی صبح،
این راز برکت است که می نوازد…
به حرکت سلام کن …
 
سلام صبح بخیر دوستان
انوار طلایی خورشید نوید مهربانی ولطف پروردگار را میدهند
که دراین روز زیبا به روی همگی مالبخند میزند
بیاید به یکدیگر لبخند بزنیم وصبحی پرازعشق ومهربانی را آغاز کنیم
که عشق منشا درمان همه دردهای بشریست .
صبح همگی بخیر روز خوب و سرشار از شادی برای همگی مان آرزو دارم .
 
هر صبح!
پلکهایت؛
فصل جدیدی از زندگی را ورق میزند،
سطر اول همیشه این است:
“خدا همیشه با ماست”
 
صبح بخیر زیبا، صبح بخیر عاشقانه

No comments:

Post a Comment