Saturday, September 15, 2018

بیوگرافی آرش مجیدی

بیوگرافی آرش مجیدی + عکس های اینستاگرام آرش مجیدی و همسرش

آرش مجیدی , این روزها فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تبدیل به راه ارتباطی بسیاری از چهره های شناخته شده با طرفداران خود در دورترین نقاط جهان شده است. در این مطلب قصد داریم به بیوگرافی بازیگر محبوب و بدون حاشیه ، آرش مجیدی و عکس های آرش مجیدی در اینستاگرام بپردازیم. آرش مجیدی و همسرش میلیشا مهدی نژاد زوج هنری هستند که حاصل ازدواجشان یک دختر زیبا به نام میشا است.
 
آرش مجیدی و همسرش,بیوگرافی آرش مجیدی,عکس های جدید آرش مجیدی
 

عکس های آرش مجیدی و همسرش میلیشا مهدی نژاد

 
از بازیگران خوش چهره مرد دهه 50 می توان به آرش مجیدی اشاره کرد. آقای مجیدی متولد شهر آباده است. این بازیگر در 7 اردیبهشت 1353 چشم به جهان گشود. رشته تحصیلی ایشان ادبیات نمایشی است. وی علت وارد شدن به عرصه بازیگری را لذت بردن از آن اشاره کرده است.
 
آرش مجیدی و همسرش,بیوگرافی آرش مجیدی,عکس های جدید آرش مجیدی
 
او نیز مانند اکثر هنرمندان آغاز فعالیت خود را از صحنه تئاتر آغاز کرده است. گفتنی است که وی در استان خود در مقوله بازی در تئاتر به رتبه های عالی دست پیدا کرده است. معمولا مخاطبان حرفه ای تلویزیون چهره این بازیگر را در سریال رستگاران به یاد دارند؛ اصلا چهره شدن این بازیگر از همین سریال کلید خورد. همچنین وی با بازی در فیلمی که ساخته سیروس مقدم بود توانایی خود را بیش از پیش به نمایش گذاشت. نام این فیلم زیر هشت بود. مجیدی به تازگی با حضور در فصل دوم سریال دلدادگان خوش درخشید.
 
آرش مجیدی و همسرش,بیوگرافی آرش مجیدی,عکس های جدید آرش مجیدی

No comments:

Post a Comment